Am fost la noul magazin Acces Bistrița și nu am rămas impresionat de nimic

Un nou magazin s-a deschis recent în Bistrița. Magazinul se numește Acces și comercializează multe obiecte pentru casă, de la mobilă sau decorațiuni, până la lumânări, obiecte de bucătărie, farfurii sau oale.

Probabil și din cauza vârstei mai înaintate, mai nou, nu ratez niciun magazin cu astfel de produse, așa că am făcut o vizită la Acces Bistrița, să văd dacă e ceva de capul lui. Locația e destul de retrasă, în partea de sus a orașului, pe strada Poienii, într-un spațiu mare și nou, o clădire care arată bine, unde ai și locuri de parcare. Am fost în timpul săptămânii, înainte de ora 16.00 și erau puțini clienți, poate și pentru că nu și-au prea făcut reclamă.

După aproximativ o oră, timp în care am "inspectat" majoritatea produselor, pot spune că nu am rămas prea impresionat de ofertă și nu prea am înțeles ce aduce nou (dacă își propune asta) pe piața bistrițeană. Pare un fel de Pepco, dar cu mai puține produse și cu prețuri mai mare, plus un raion cu mobilier puțin și foarte scump.

Găsiți farfurii, oale, tigăi, cuțite, boluri, căni, dar și perdele sau prosoape. Nu lipsesc ornamentele de Crăciun. De exemplu, o tigaie de 30 cm costă 97 de lei iar un termos puteți cumpăra cu 59 de lei iar o lumânare mărișoară costă 39 de lei. Nu poți zice că te îmbie neapărat prețurile să cumperi, dar unele produse (puține la număr) sunt interesante. De exemplu, am cumpărat un pahar de cafea termo, cu perete dublu, la prețul de 33 de lei (s-a aplicat apoi o reducere de 10 la sută), în condițiile în care pahare similare se găsesc și la jumătate de preț, în alte magazine sau pe internet.

La etajul magazinului găsiți produse de mobilier. Canapelele au prețuri de peste 1000 de euro iar un fotoliu ajunge la 1700 de lei! Pare greu de crezut că se vor vinde la prețurile acestea, într-un oraș ca Bistrița, ținând cont și de alte oferte de pe piață. Ca modele și culori, nu m-a impresionat nimic în mod special.

În concluzie, vizita la magazinul Acces Bistrița nu a fost ceva WOW. Deși locația este modernă și bine amenajată, oferta nu se ridică, deocamdată, la așteptările unui magazin care ar dori să se diferențieze pe piață. Produsele sunt relativ comune, iar prețurile nu sunt neapărat competitive. În plus, secțiunea de mobilier, deși diversificată, pare mai degrabă scumpă și greu de accesibilizat pentru majoritatea clienților din Bistrița. Pe ansamblu, magazinul nu aduce ceva cu adevărat inovativ în comparație cu alte opțiuni deja existente pe piață, dar asta depinde și de gusturile sau exigențele fiecăruia.


COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Eori

21.06.2025

Germania Este O Țară De Căcat, Și A Fost Oprită Între Anii 1940 - 1945, Pentru Că" Germanii Au Vrut Să Fie Doar Ei Ca Nație, Pe Toată Planeta Pământ [ Terra ]. Germanii Au Făcut Numai Rău La Oameni Și Copii Nevinovați, Între Anii 1940 - 1945, Spre Ex...

Cel puțin 20 de răniți în Germania, după ce o mașină a intrat în oameni, la târgul de Crăciun din Magdeburg

Topan Alexandru

18.04.2025

Verificarea și informarea ...curățarea se face la ieșire din sezonul rece pentru că hornaru nu o să facă față solicitărilor !

Trei incendii generate de coșurile de fum la sfârșit de săptămână, lichidate de pompierii sălăjeni

Istefan Annamaria

15.04.2025

Cardul endered cand va fii incarcata Jud.Mures loc. Reghin pe numele de Pentek Szilard-Peter ?

Peste 84.000 de carduri educaționale au fost alimentate azi cu 500 lei. Mamele singure vor primi 2000 de lei

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing