Promovare dramatică în Liga a II-a a Gloriei Bistrița- 4-5 : Pustai și elevii săi și-au ținut cuvântul dat și din toamnă joacă alături de Steaua, Dinamo, Bacău, Satu Mare sau Tunari

Gloria Bistrița Năsăud a promovat dramatic în Liga 2! După ce în turul finalei barajului de Liga 3 a câștigat cu 1-0, pe teren propriu, lucrurile s-au complicat în partida retur, de la Râmnicu Vâlcea, cu echipa locală. SCM Râmnicu Vâlcea avea 2-1 în retur la finalul celor 90 de minute, după reprizele adiționale rezultatul a fost 3-2, iar la penalty-uri s-au impus elevii lui Cristian Pustai

Au marcat, pe rând: Vali Alexandru, Mogoș, Chiorean și Burdeț, 4 la 5 fiind scorul care a calificat Gloria Bistrița în Liga a II-a. În Liga a II-a, alături de Gloria Bistrița au mai promovat: Olimpia Satu Mare, CS Dinamo, FC Bacău și CS Tunari.

Un meci cât o viață de om. O partidă în care 90 de minute Gloria părea ca va trebui să continue, cumva, în complicata Ligă a III-a, dar, nu aduce anul ce au adus Valentin Alexandru, Chiorean cu spatele și loviturile de la 11 metri, cele care au decis promovarea Gloriei Bistrița în Liga a II-a și asta după ani de așteptare.

S-a jucat greu, dar s-a jucat și Gloria după ce nu a făcut o partidă foarte bună, și-a revenit formidabil și a înscris prin Vali Alexandru în minutul 92, iar după ce este introdus Chiorean, înscrie cu spatele efectiv. La 2-2, Gloria era promovată, dar lucrurile nu sunt niciodată simple, așa că, Dandea de la Vâlcea înscrie cu capul o minge centrată de Zaharia. La 3-2 urmează loviturile de la 11 metri.

Se reia de la 0-0 și, pe rând, bistrițenii marchează având un plus: parada lui Avram. De aici încolo e doar statistică și se face 4-5, scor care duce Gloria în Liga a II-a.

COMENTARII

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing