Campania de „BLACK FRIDAY” a Consiliului Județean Cluj, un real succes

Campania administrativă de „Black Friday” derulată de Consiliul Județean Cluj în perioada 10 – 14 noiembrie 2025, s-a bucurat de un real succes.

Astfel, pe parcursul celor cinci zile au fost emise nu mai puțin de 144 de acte de urbanism online, din care: 

- 62 de certificate de urbanism; 

- 15 autorizații de construire; 

- 23 de comunicări privind începerea/finalizarea unor lucrări; 

- 21 de certificate de atestare a edificării construcției; 

- 11 declarații privind valoarea reală a lucrărilor executate; 

- 11 drepturi de preemțiune; 

- o prelungire a certificatului de urbanism. 

Toate aceste acte depuse exclusiv online, prin intermediul platformei Ghișeul Unic (https://public.cluj.archi), au fost rezolvate de Consiliul Județean Cluj în  mai puțin de 24 de ore. 

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Am finalizat cu succes cea de-a treia campanie consecutivă de Black Friday iar clujenii au început să conștientizeze tot mai mult beneficiile extraordinare ale digitalizării serviciilor publice și eliminării hârtiilor, a cozilor de la ghișee și a multor alte inconveniente. Astfel, nu e o deloc o întâmplare că anul acesta numărul cererilor și actelor emise de Consiliul Județean în mai puțin de 24 de ore aproape s-a triplat. În mod evident, a fost un efort considerabil să rezolvăm cele 144 de documentații de urbanism, pe lângă celelalte câteva sute pe care le aveam deja în lucru și care necesită și ele un răspuns prompt din partea noastră”.  

În acest moment, prin intermediul platformei Ghișeul Unic dezvoltate de Consiliul Județean Cluj sunt digitalizate nu mai puțin de 53 de categorii de documente, respectiv: 

- 19 tipuri de acte din domeniul urbanismului; 

- 19 tipuri diferite de acte și cereri adresate Consiliului Județean, inclusiv solicitări în vederea obținerii finanțărilor nerambursabile, cereri de eliberare de documente din arhivă, solicitări pentru finanțări din fondul de rezervă; 

- 6 documentații necesare derulării unor lucrări în proximitatea sau care implică utilizarea drumurilor județene; 

- 6 cereri în vederea închirierii unor spații la Stadionul Cluj Arena; 

- 3 cereri în domeniul turismului. 

Aceste informații au fost dezvăluite marți, 18 noiembrie, într-un comunicat publicat de Biroul de presă din cadrul C. J. Cluj. 

Foto: Consiliul Județean Cluj 

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Adrian

10.10.2025

De ce nu spuneti ca soferul de autobasculanta a adormit la volan?? Protejati toate mizeriile de oameni

Accident rutier petrecut pe DN 13 între un camion și o basculantă. Un bărbat a decedat

Szabo Angela

28.09.2025

Multumesc tuturor celor care au participat la celebrarea căsătoriei lui David și Denisa 🙏și la frumosul eveniment petrecut cu toți împreună Și dvs pt frumosul articol ,făcut în semn de respect față de familia noastră !Va multumesc frumos încă o data și tuturor ...

David Szabo s-a căsătorit cu aleasa inimii sale, Denisa (FOTO)

HALASTAUAN EMIL-VANEA

02.09.2025

Nicusor Dan s-a tinut de promisiune: TVA a rams 19 la suta. Diferenta de 2 la suta este Taxa lui Bolojan (TLB). Atata doar ca domnul pres. nu stie sa se justifice. Iar alegatorii care l-au votat nu cunosc atributiile presedintelui Romaniei!

Domnule premier Bolojan, ne mișcăm și noi mai cu talent sau tot amenințăm cu demisia?

mt

18.07.2025

Pare a fi o noua actiune heirupista a politiei de strangere de bani la buget, adica amenzi rutiere in cazul asta.

Amenzi de mii de euro împărțite în doar câteva ore de polițiștii din Cluj-Napoca, după ce au verificat sute de mașini și au legitimat sute de persoane

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing